akuten

Idag har det hänt mycket. Ganska stressad måndag med huvudvärk och till akuten.
I morse började det med att jag inte åt någon frukost, som är ganska vanligt. Brukar bara få i mig en frukt när jag går till bussen. I skolan hade vi först engelska och sen idrott, och eftersom inte jag hade ätit något så vart jag helt svimfärdig. Blev bättre lite senare, men nu har det kommit tillbaka igen, surrrt!
Och när jag kom hem från skolan så åt jag lite mat, sen smsade alex att jag skulle komma till henne och det gjorde jag. Men det slutade med att vi hamnade på akuten!  Alex klanten ramlade när hon åkte skateboard, finns nog ingen klantigare än henne! ojojoj. Men jag älskar henne ändå vännen min:)  Så ja hon fick åka in och sy, men det gick så bra tyckte läkaren hon var så tuff och duktig! hahah.
Jaja nu ska jag inte skriva mer för då blir det nog lite jobbigt att läsa.

Men ikväll är det i alla fall ballar av stål klockan 21.55 på 5an.

hejhej / e


Kommentarer
Postat av: alex

jag är tuff! (y) (a)

2009-04-30 @ 20:20:18
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: alex

jag är tuff! (a)

2009-04-30 @ 20:22:46
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0