äntligen praoplats!

ÄNTLIGEN PRAOPLATS! det ska vara inlämnat imorgon och nu så har alex och jag äntligen hittat och det gick smidigt:)
Vi ska praoa på en resturang som heter Bellini på marieberg, ja vi får väll se hur det går hahah.
Idag var det en vanlig skoldag, daniel skulle med mig hem direkt men sen vart det så att alex och jag var tvungna att leta prao! åh vi som skulle ha det så mysigt, vi tänkte cykla till ett brott med en filt och bara ligga där och mysa:)
Men det finns ju flera dagar!
Just nu försöker jag hitta min kabel till mobilen för där har jag massa söta bilder men det värkar inte vilja funka!jaja

´ adios


Kommentarer
Postat av: daniel älskling

hihi aww baby vad söt du är !:)<3<3

det skulle ju bli så mys och cykla dit och bara mysa !:)<3<3 , men det får vi ta någon annan dag!!:)

2009-05-01 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0