20 augusti

Hej. Igår började skolan och det var faktiskt ganska skönt. Men nu måste man kämpa med betygen, aja det ska nog gå bra. Det ska bli skönt att komma igång nu, men jag hoppas det här året går riktigt snabbt, hatar den här skolan verkligen!
Imorgon är det fredag och då kommer brudarna på tjejkväll!
På måndag börjar moppekursen och håller på till onsdag. Och på tisdagen så fyller jag.
Nu kommer det lite bilder från skolan. / kisses
Emelie

alex och lite av linnea!


lite av dennis,becca och malin!


mosan och jag!


linnea,maja,alex,sara och jennie!




mosantrosan!


alex och moa, puss på dubbelhakan:)


moa, jag och alex. Så söta :)


jag och alexandría<3


söööööööt


dennis och becca!


moa?haha och alex:)


moa och alex!

och sen tre bilder från när vi åkte moppe till marieberg!





sötasara och jag:)


jag och alleballe!





Kommentarer
Postat av: Anonym

fulasara och sötaemelie! :)<3

2009-08-20 @ 21:34:36
Postat av: moa

2009-08-21 @ 14:43:57
Postat av: moa

snygga bilder!;)

2009-08-21 @ 14:44:31
Postat av: alex

håller med moa, bilderna var snygga! :D

2009-08-22 @ 10:38:07
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , jag såg inte den där kameran !

snygg som alltid , och grattis igen :)

2009-08-25 @ 20:39:24
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0