hemma igen!

Hej! Idag kom jag hem från stockholm det har varit svin kul!
det är så jämt med alex,alltid kul! älskar dig vännen.
I tisdags så åkte vi till skärholmen och handlade lite. På kvällen tog vi en tripp till affären och då kommer någon rongedal med bilen "vinkvink" haha nej inte direkt. Vilket ruckel han bor i på slutet av mormor och morfars gata...usch.
 Men igår så var vi på grönan och det var svin skoj också och då ser vi han från roomservice "mattias" han hade precis åkt insane! Och pappa vann massa choklad men han kan inte äta så det blir väll jag som rullar till skolan när den börjar! Det har iallafall varit jätte kul.
Här kommer lite bilder. kiss
Emelie

pappsi och jag<3

mammsi och pappsi<3


grönan


alleballe

alex:)

insane


hungriga? haha


pappa med sina "fina" solglajjor!

haha tuffingen själv!

alex och jag

fullt seriösa

<3<3!

sweet

alex

rockare

söta som få




fina tjejer och sista bilden!


Kommentarer
Postat av: daniel

du är min, bara min KNASBOLL!!!:)<3333333333

2009-07-30 @ 22:15:27
Postat av: moa

härliga bilder man blir ju lite avis!;)

2009-07-30 @ 22:40:21
Postat av: alex

haha, kan inte sluta skratta åt bilderna! :D

sjukt kul var det iaf! <3<3

2009-08-01 @ 13:47:10
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0