Lördag med brudarna

Hej! Igår var det verkligen en sjuk dag, men ändå rolig! Jag och mina kompisar alex,sara och linnea åkte moppe till kumla,det var sol och varmt i luften. Vi hade bestämt redan dagen innan att vi kanske skulle åka till Alex syster som nyss har flyttat till ett hus där.  Vi var där och fikade, det var mysigt. Sen när vi ska åka in till parkeringen på Maxi för att stanna och äta glass och så ser vi stora svarta moln, men vi tänkte "vi klarar oss, vi kommer inte bli blöta" haha sen satt vi på kumla torg och åt glass så ser vi molnen komma närmare. Och när vi sen åkte så trodde vi att vi klarade oss, men då kom den där skuren, och det började hagla och fy vad kallt det vart. Och när vi redan var så blöta så tog vi en omväg hem för att vi skulle hyra film. Så hela min kväll bestog av att titta på film med brudarna:) en riktig brud-dag. Mer av dom, jag älskar det. Ha det så bra, puss.
Emelie


Kommentarer
Postat av: jossse

snyggis! :)

2009-07-05 @ 13:32:56
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0